5 things I love #13 Summertime is here

6.6.13

I love long necklaces like this one.
Me encantan los collares largos como este.

I want to go to the beach now! This Beach bag is perfect for summer time.
Qué ganas de ir a la playa ya! Esta bolsa de playa es perfecta para el verano.


All the Lalamagic's shop is lovely. I'd love to wear this dress on a picnic near a lake here in Berlin.
Todas las cosas de la tienda Lalamagic son encantadoras. Me encantaría llevar este vestido en un picnic al lado de un lago aquí en Berlín.

I'm looking for a good sandals this year, I always broke all my shoes I have because I walk in a bit weird way or the shoes doesn't have much quality. Those handmade sandals look perfect for me!
Estoy buscando unas buenas sandalias este año, siempre rompo todos los zapatos que tengo porque camino de una manera un poco rara o porque los zapatos no son de muy buena calidad. Estas sandalias hechas a mano parecen perfectas para mi!

Look at this shrimp! Actually I hate shrimps (the taste, the way that they look at you with these tiny black eyes, the fact that I think that they are relatives of cockroaches, stop it Laura!). Okay, but this one is an exception! Is great!
Mirad esta gamba! En realidad odio las gambas (el sabor, la forma en que te miran con esos pequeños ojos negros, el hecho de que creo que son parientes de las cucarachas, para, Laura!). Ok, pero esta es una excepción! Es genial!

Have a nice day!
Que tengáis un buen día!

3 comentarios:

Unknown dijo...

The necklace is beautiful! ♥ I love the colours.

Alex and Arthur dijo...

I also don't eat shrimp but that little guy is so cute!

Imaginary Confetti Club dijo...

I love that dress! It would look so cute on you!